Szkolimy po rosyjsku Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 697 254 568 GMB facebook Youtube Twitter


Podczas próby hamulca zasadniczego maszt powinien być w pozycji:
Ciśnienie w oponach powinno być dostosowane do:
W przypadku stwierdzenia awarii układu hamulcowego, operator powinien:
Ocenę stanu technicznego ogumienia przeprowadza:
Operator po zauważeniu podczas jazdy palącej się lampki kontrolnej ciśnienia oleju silnika powinien:
Opis próby sprawdzenia poprawności działania hamulca zasadniczego opisuje:
Informacje dotyczące sposobu sprawdzania poprawności działania hamulca pomocniczego są zawarte w:
Po zakończeniu pracy operator powinien:
Jeżeli w czasie próby hamulca pomocniczego operator uzna, że jego działanie jest nieprawidłowe, powinien:
Sprawne dźwignie sterujące:
Nierówne ciśnienie w oponach na jednej osi może spowodować:
Wpływ na przyspieszone zużycie opon pneumatycznych ma:
Próbę hamulca zasadniczego należy przeprowadzać:
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych ogumienia, mających wpływ na bezpieczną eksploatację, operator wózka:
Nierównomierne zużycie opon pełnych znajdujących się na wspólnej osi:
Anuluj
To pytanie jest obowiązkowe.

Proszę czekaj..

Lata, Miesięcy, Tygodni, Dni, Godzin, Minut, Sekund
Rok, Miesiąc, Tydzień, Dzień, Godzina, Minuta, Sekunda
Please select minimum {0} answer(s).
Please select maximum {0} answer(s).
W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.